Surat Cinta Buat Dirinya

Kehadapan sahabatku yg dikasihi~


Diharapkan dengan kehadiran surat ini tidak akan menyebabkan dirimu marah, menyebabkan dirimu berubah. Kekalkanlah untuk menjadi dirimu yang dulu, yang berpegang teguh kepada prinsipmu mengutamakan apa yang lebih penting meninggalkan perkara-perkara yang lagha.

Sahabatku yang disayangi~

Kehadiran surat yang penuh dengan kasih sayang kepadamu ini, hanyalah untuk menegur kesalahan yang telah kamu lakukan. Mungkin sibuk dengan urusan duniawi, dirimu yang dulu telah berubah. Mencintai dunia melebihi segalanya. Walaupun hanya sekejap cuma, tetapi ketahuilah wahai sahabatku, ianya bakal merosakkan dirimu.

Kekasihku~

Aku begitu terasa dengan perubahan drastik dalam dirimu. Aku sangat terasa akan kehilanganmu. Kehilangan seorang sahabat yang amat aku sayangi. Seorang sahabat yang amat aku kasihi. Seorang sahabat yang menjadi tempat rujukanku. Seorang sahabat yang menjadi idolaku. Dimanakah dirimu yang dahulu?? Aku rindu saat-saat manis denganmu.

Wahai Sayangku~

Kembalilah kamu kepadaku. Kembalilah menjadi pendampingku. Kembalilah menjadi dirimu yang dahulu. Mungkin kelalaiku juga menyebabkan dirimu jadi begini. Maafkan aku wahai sayangku. Aku berjanji akan menjadi orang yang selalu mengambil berat terhadapmu, yang peka akan perubahan dirimu.

nota 1 : ini bukan surat cinta
nota 2: ini bukan untuk awak
nota 3: nyah ikhtilat..sila beri kekuatan dan tunjuk ajar
nota 4: ridukan sahabat yang ini

p/s: semoga diriku istiqimah dan sentiasa diberi kekuatan..amin~

0 Response to "Surat Cinta Buat Dirinya"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...