Upin & Ipin yang berkepala BESAR!

HARTINY BINTI RUNA...

Dulu kata nak jadi transformers. Bila?
Dulu kata nak jadi kuat macam badang. Bila?
Dulu kata nak jadi cantik. Bila?
Dulu nk jadi Upin dan Ipin. Bila?
Dulu kata nak jadi itulah, inilah..BILA???
Betul kata Fatin. Perlu masuk Pusat Pemulihan Akhlak ni!!

ole2 dari ayer hitam yang berkepala besar..sayang nak bukak..yg botak itu kawan saya punye..he~


Alhamdulillah. Umur dah semakin bertambah. Semakin dekat dengan ketentuan itu.

dari mak usu..


nota hati :
  • kepada kawan saya yg suka ckp saya gedik.. terima kasih..awak lebih memahami..bile nk cite??masih menunggu..
  • sori cakap kamu botak..hehe..baka daripada ayah no.2 (cite lame)..ayah no 1??
  • sudah penat dgn awak..terpulang la pada awak..saya tidak akan berharap apa2 lagi..muktamad!
  • terima kasih kepada kawan2 yang sanggup melayan kerenah saya..maaf menghampakan dan menyusahkan kalian..

3 Response to "Upin & Ipin yang berkepala BESAR!"

  1. pendekar laut tioman says:
    April 9, 2011 at 4:28 AM

    eleh tini.... mcm ku tidak tau je ke sblm nh haha... 1 statement yg sy suke... kmu mmg gedix hahaha..... sape yg kmu xberharap 2... ehem2 ker hahaa.. kantoiiii

  2. aKu.Bukan.kaMu says:
    April 9, 2011 at 6:02 AM

    jgn suke salah paham..

  3. giant says:
    April 9, 2011 at 7:57 PM

    sedap gile kek tuh..tetibe mengidam makan kek~ wahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...