aku ok je~

salam ukhwah..

anda pening?
makan la panadol acti fast.
agar pening itu hilang. dan anda boleh tidur dengan lenanya.


jangan fikir sangat masalah yang mendatang. tapi fikirkan jalan penyelesaiannya.kalau tak dapat jugak.guling2 dan tidur. tak pun makan banyak2 bagi hilang stress. ok.


kepada mereka2 yang ada sebarang masalah. boleh jumpa dengan pakar sakit jiwa, sakit hati, dan sakit segalanya. insyaAllah Dia ada segala ubatnya.

ok dah bosan dan ngantuk. nak tido.selamat malam semua.

nota-nota-nota:
  • baju raya tak siap lagi.raya tahun ni x de baju baru. terima kasih makcik tukang jahit. ajar saya berjimat cermat. nanti raya haji x yah beli baju baru.
  • kalau deactivate muka buku boleh tak?tapi ada kerja perlu diupdate?cmne ek?
  • kenapa sekarang dah pandai nak benci2 kat orang..tak bagus2..sila jadi bagus..
  • aziiz kata orang yang cantik boleh ketawa ketika hati sedang menangis.agak2 aku cantik tak??hahaha..
  • along. saya ok. kamu jangan risau2.semoga kamu berbahagia ^^..

1 Response to "aku ok je~"

  1. aziz says:
    August 26, 2011 at 8:36 PM

    hahaha...ade gak aku sini =)....cantik seseorang bergntung pada sikap peribadinya.so anda jgn risau k =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...