projek siang malam~

salam..
ehem..ehem..
nk kongsi sket tajuk PSM saya..hehehe..

"Health risk assessment of a chemical process design"

saya sudah tukar superisor..Dr mimi Haryani..beliau sgt baik..terubat hati yang terluka ini..cewah~
Tp PSM saya ni xde kaitan kne wat reaction ke ap ke..just kne wat survay..g la melawat kilang2..x dpt briefing ap2 lagi beliau kerana beliau sgt sibuk..semoga hubungan saya dgn beliau baik-baik sahaja..

p/s : berusaha untuk bercuti dua minggu ketika latihan industri..boleh kah??

2 Response to "projek siang malam~"

  1. ismaryzalismail says:
    January 15, 2011 at 8:56 AM

    semoga berjaya ngan projek siang malam ni.......

  2. aKu.Bukan.kaMu says:
    January 17, 2011 at 6:59 AM

    terima kasih pakcik..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...