maNusiA

dalam mengharungi hari2 kite..banyak benda yang telah kita lakukan..yg baik..buruk..sume ad..tp sedarkah kite bahawa ap sahaja yg kite lakukan tidak akan terlepas untuk dicatit oleh para malaikat yg ad dikanan dan kiri kite..memang kita tahu..tp kite selalu lupe ttgnye..

MAWADDAH-TERIMA TAUBATKU-
Tuhan terimalah taubatku yang tidak sempurna
Ia serba kekurangan dan banyak cacat celanya
Tapi apakan daya
Ini yang kumampu
mempersembahkannya kepada-Mu

Telah kucuba sepenuh hati
Tapi masih tidak mampu sempurna
Aku harap dengan rahmat-Mu
Terimalah jua taubatku
Aku tetap tidak jemu
Kuteruskan walau tidak meningkat
Aku tetap istiqomah

Kasihanilah aku wahai Tuhan
Hamba yang lemah ini
Pengampunan-Mu yang kuharapkan
Siapa lagi yang akan membelaku
Kalau Engkau tidak membelanya

Aku kan hamba-Mu jua
Aku ciptaan-Mu juga
Kalau Engkau selamatkan
Engkau tidak akan rugi
Kebesaran-Mu akan tetap sempurna
Ampunilah wahai Tuhan
Segala dosaku

Kasihanilah aku wahai Tuhan
Hamba yang lemah ini
Pengampunan-Mu yang kuharapkan
Siapa lagi yang akan membelaku
Kalau Engkau tidak membelanya

Aku kan hamba-Mu jua
Aku ciptaan-Mu juga
Kalau Engkau selamatkan
Engkau tidak akan rugi
Kebesaran-Mu akan tetap sempurna
Ampunilah wahai Tuhan
Segala dosaku 3x








aku tahu ini perkara biasa..tp aku...




SEKADAR MENGINGATKAN DIRIMU DAN DIRIKU JUA...

0 Response to "maNusiA"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...