aSsAlamualaikum..wBt..
uisH cam Nk bg cEramAh lak..aKhirnya dapaT jugaK nk Wat bloG..nI seteLah Atas deSakan yG x Berapa Nk meMbina drpD rumet Ku dan Juge jIran 2 belAh biliK..akHirnya kEluarlah BendA alH ni..SebeNarNye xTaU naK tuLis pE..mUngkiN lum LayaK utK jadI penulIs yg TerkenAl lg..


meSti koranG pelIk kan Nape ar akU nak wat Blog sEdangkan x taU nak Tulis pE..n x PAndai pn nk shaRe pape..tP tuJuan aKu waT blog Ni sebeNarnya aku MenghaRapkAn dapaTlah dIkongsI sedikiT ilmu yG bermanfAat pd sahAbat2 yG membaca Dan juge bErkoNgsi pEngalamAn akU dalaM menghaRungi aL-Ard Yg tiDak kEkal inI..seMoga Aku kekaL & isTiqmAh dlm jalaN AllaH..aKu taHu seBenarnyE aku x Layak uTk menJadi seorg Ustazah atAupn pEncerAmah Terkemuka..tp aKu cUbe uTk mengingAtkan diRiku n juge SahabaT2 seKalian yG selaLu terlEka n laLaI..baK katE seOrang sahaBat aku..GunakanlaH ape2 saHAja Jalan Yg ada utk BerdakwaH..sO..akU mmg Bukan Seorg yG berani menGeluarKan pendapaT sEcara TeranG-TeragaN..jAdi bOlehlah kiRenye akU meluaHkanNYa diSini..inSyaAllah..

104

1 Response to " "

  1. no_cha says:
    April 23, 2010 at 6:33 PM

    ak jua insan yg lemah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...