Rindu kuat-kuat!

salam ukhwah~


Cuti pertengahan semester sudah bermula. Sekali pakej dengan cuti raye cine. Selamat bercuti kepada sume kawan-kawan. Harap masa-masa yang terluang dapat dimanfaat kan perkara yang berfaedah. Semoga selamat kembali semula ke UTM dengan sempurna.

Saya hanya mampu menghabiskan sisa-sisa cuti di utm. huhu. Sedikit kecewa. Sepanjang cuti ni x dapat jumpa mak, ayah, yana ngn adik ijam.. Mak, ayah dan si budak gedik yana sudah berlepas ke penang melihat cucu tok mak dan tok ayah. Ijam yang degil itu x mau ikut sbb die x suka perjalanan yang jauh. nanti muntah-muntah. macam ibu mengandung 2 bulan. Jadi dia menjadi tumpangan dan ceraian di rumah cikyang. Rindu la kat mak,ayah,ngn yana nnt.. Mak ngah nak ikut jugak pegi penang!! Sudah rindu pada  Aisyah Humairah, umi dan walidnya juga..

aisyah..rindu mak ngah  x??

Sudah hampir sebulan kehilangan adik yang sorang ni..Ajid..x pernah berpisah dengan kamu..kamu juga x pernah berjauhan dari mak ngan ayah..sape nk tman akak g dating lg pasni??huhu..sori akak x sempat nk jmpe kamu sebelum kamu pergi aritu..Semoga kamu tabah ye disana..Dulu kecik-kecik mmg degil..x dgr cakap..alhamdulillah sekarang dah matang..pandai berfikir..mak kate bersyukur dapat anak macam kamu..Berusaha ye! ada masih 5 buln lagi baki untuk kamu berjuang..semoga kamu berjaya!Harap akak dapat jmpe kamu mase kamu passing out nanti..balong yg agak berisi jadi kurus kering pas 6 bulan..kamu jadi ape ye nanti??dah la mmg kurus..mungkin tinggal tulang dan kulit je kot..

maaf.. saya mmg poyo banyak..

Sepatutnya hari ini ada reunion sekolah..Classmate mse form 3..sudah bertahun2 x jumpa..lbey kurang 7 tahun kot!!Tp x dpt pegi..cuaca yang tidak mengizinkan..dan kekangan masa yang tidak membenarkan. Walaupun sudah merancang utk pergi..tetapi..masih bnyak halangan..Sangat2 rindu pada mereka..lagi-lagi kamu..cik fatin..maaf ye kecewakan kamu..Harap-harap masih diberi peluang utk jumpe mereka lagi..

ni mase form2 kot..x ramai laki..kelas arab..mmg la..
jgn carik tini yg mane!

Hujung minggu hadapan sepatutnya ada reunion bersama rumet2 di matrik..Harap-harap jadi..dayah..ju..zi..rindu sangat2 pada kalian..masa dimatrik dihabiskan sepenuhnya bersama kalian...Syakireen..join skali boleh x? rindu juga sama sahabat yang sorang ni...Syaz..kamu jauh le..x dpt tini jmpe kamu...

ingt mase ni kalian smbut birthday tini..
tini sampai nangis sbb malu semua org kt kfc nyanyi lagu birthday tuk tini..

Rindu juga pada yang seorang itu..Kuat-kuat. Bila dapat jumpa dengan kamu??

p/s:
  • mari meriahkan musim cuti dengan menyiapkan ANNOTATED BIBLIOGRAPHY tok PSM..chaiyok!
  • harap perancangan x seberapa berjalan dengan lancar
  • tiba-tiba rasa nk tulis : PEREMPUAN SANGAT MUDAH UNTUK MENUNJUKKAN KASIH SAYANG NYA KEPADA SESEORANG DENGAN KATA-KATA, PENGHARGAAN DAN AKAN DITUNJUKKAN KEPADA SEMUA ORANG. SEPERTI DIA MAHUKAN SATU DUNIA MENGETAHUINYA..itulah perempuan... LELAKI??BAGAIMANAKAH ANDA??
  • ukhwah itu indah jika LILLAHITAALA..
  • selalu merindui dan mengasihi manusia yang hanya berjasa dalam sebahagian dalam hidup kita. bagaimana pula dengan kasih sayang dan cinta kita kepada ALLAH dan RASULLULLAH??tepuk dada..tanyala iman..sihat kah iman kita?

2 Response to "Rindu kuat-kuat!"

  1. Sidratul Muntaha says:
    February 1, 2011 at 4:41 AM

    Tiny! Insya Allah umur panjang karang kita jumpa lagi...time tiny ada nanti harap-harap ramai lagi yg dapat join.:))))))

    p/s: tiny org first kita ajak tapi bukan rezeki kita jumpa.takpelah.:')

  2. pendekar laut tioman says:
    June 14, 2011 at 5:15 AM

    o0o0o0o0o0o0o0o0o0o

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...